niedziela, 5 sierpnia 2012

Lepszy model...

Od tygodnia jestem posiadaczką lepszego modelu :)
Tak tak 
Już dla mnie jazda stała się o wiele przyjemniejsza
I na drodze można mnie teraz w tym wydaniu spotkać

Choć o 50 kucyków mniej ale już się do tego przyzwyczaiłam  :)
Oto nowy nabytek :)



Dziękuję bardzo tym którzy się do tego przyczynili 

A teraz małe wspomnienie tamtego modelu :





Teraz to tylko sama przyjemność :)

DZIĘKUJĘ jeszcze raz

A teraz "skała" we mgle




POZDRAWIAM SERDECZNIE

EWIK :)

11 komentarzy:

  1. Eh zazdroszczę..mi nie dość, że zostało skończenie szkoły, bo IV klasa teraz, to jeszcze od nowego roku wchodzi ponoć nowa KW i już na 100% nowe przepisy, w których C+E od 21 lat..zawsze pod górkę :(
    ale gratuluję, actrosik ponoć fajne autko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesli mozna to prosze o zmiane koloru czcionki bo trzeba zaznaczac zeby przeczytac:)pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. jest biały kolor czcionki na czarnym tle, to myślę że widać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello :) Gratuluję nowej bryczki, ale jakoś nie pasuje mi czerwony kolor do Actrosa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, Actros bardzo fajnie się prezentuje. Jeździcie może też po kędzierzynie, bo widuje podobne zestawy? To od Was auto dzisiaj miało wypadek pod olesnem? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny sprzecik, tez bym chetnie takim pomykał:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny Merc. Takim na Moskwe jezdzilem. Bardzo wygodny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Widuje często tej firmy w Oleśnie i widziałem również panią. Chciałem sie zapytać gdzie to ganiacie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj. :) Widziałem wczoraj autka od Was na śląsku. Akurat do Oświęcimia leciałem i na zjeździe w Zabrzu z A4 leciały. Jeden czerwony jak Twój. Miałem nadzieje, że to ty lecisz, ale niestety nie. Nie zdążyłem fotki zrobić bo na blogu by na pewno była w ostatnim poście. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń