środa, 22 maja 2013

kolejna kontrola ITD i kolejne zdjęcia

Witam

Po kolejnej długiej nieobecności postanawiam co nie co napisać. Problem jak zawsze zbytnio nie ma o czym. Ale za to znajdzie się parę zdjęć





 Pozdrowienia dla TO MASZa którego spotkałam w Zawadzkim :)




Dzisiaj była kolejna kontrola wykonana przez ITD w Wieluniu przez Inspektorów z Sieradza.
Pozdrawiam







No i zagadka czy ktoś rozpoznaje moje okolice :) ?






No i na pewno mnie jeszcze spotkacie na trasie
Strzelce Opolskie -Zawadzkie - Olesno - Praszka - Wieluń -  Złoczew





 Pozdrawiam
Ewelina


6 komentarzy:

  1. Oberschlesien Opole

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ze sie odezwałas. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak sie nie myle okolica Góry Sw Anny smigasz do Złoczewa na budowe drogi nr8 tez tam smigam w tygodniu niekiedy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądało by mi to na okolice Kadłubca...ale...zawsze można się pomylić ... zwłaszcza jak się mieszka z drugiej strony "Anki" ;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) te okolice
      a szczegółowo to jest na moście nad autostradą A4 jak się jedzie z Olszowy - Czarnocin do Dolny :)

      Usuń
  5. Pani istnie „babski” zawód wybrała. Po II wojnie światowej była taka akcja „kobiety na traktory”, to może teraz czas na akcję „kobiety na trucki”. U mnie w mieście (Gliwice) coraz więcej kobitek autobusami pomyka. Urząd Pracy się do tego walnie przyczynił. Jak po 3 grupie mężczyzn szkolonych w ramach pomocy z UP nikt im w PKM nie został – wszyscy do UK pitneli. Zdecydowali się postawić na panie. Jak widać zadziałało, kobitki sobie robotę chwalą (wiem bo robiłem im kilka okresówek tj. PKM-owi) o jakiś szczególnych wypadkach z ich udziałem nie słychać :D, więc trafiły baby w swoje powołanie… Tak trzymać! Z mojej strony mogę podpowiedzieć, że kontrolował koleżankę (jeśli mogę się tak wyrazić ;)) inspektor z dłuuuugim doświadczeniem – nr 0129 to II edycja szkoleniowa (jakieś 10 lat pracy), jeśli nic nie pozmieniali w numeracji. Dlatego jeśli kontrola wyszła ok. – to pogratulować umiejętności i znajomości 561/2006 (bo to największa zmora kierowców). Z mojej strony pozostaje życzyć szerokości i przyczepności…

    PS. Oby więcej kobitek na trasie, może skończą się te bluzgi na CB… a od czasu do czasu zapraszam do siebie na stronę, może coś podpowiem, albo się douczę… ;)

    OdpowiedzUsuń